Här

Ikea

Idag efter jobbet åkte vi (jag, Janni och Maja) till Ikea Bäckebol för att fira att lönen kommit och äta på den utsökta Ikea Restaurangen.



Förrätt: Tapas Skagen, 9 kr
Huvudrätt: Kötbullar med potatismos, 27 kr
Totalt: 36 kr. Svinbilligt och gott!

Efter maten hittade jag en hel del saker som fick följa med mig hem. Mest nödvändiga sådana som inte är så kul att visa upp i den här bloggen dock.

Jag köpte: en tvättkorg, skurhink och mopp, duschdrapperi, gardiner, klädgalgar, doftljus, blockljus, mindre ljus, dekorationsstenar, fat, 2 kuddar och säkert något mer som jag glömt nu.


Jag (i spegeln) fotar en snygg fondvägg.

Idag har vi förresten fått reda på att vi ska få hyra en tvåa på Linnégatan med inflytt 1 februari. Känns fantastiskt kul och jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0