Här

Känslan när man lägger upp massa annonser på tradera och ingen budar på dem.




Hej bloggen. Vill börja med att berätta att bion jag såg igår, "My week with Marilyn" helt klart är en sevärd film.

Igårkväll efter filmen kommer jag hem och bestämmer mig för att rensa lite i garderoben. Tar kort på en hel hög med kläder, skor och böcker. Anstränger mig sedan till tusen att redigera bilderna och skriva annonser till varje plagg/sko/bok.

Hinner "bara" lägga upp skorna, jackorna, en väska och en klänning. Men det är ju inte så bara tänker jag. Går och lägger mig med förhoppningen om att minst vara några hundralappar rikare. Morgonen därpå (alltså idag) åker jag till jobbet som vanligt. Efter att jag hämtat kaffe och vatten loggar jag in på tradera med en förväntsansfull känsla i kroppen för att se vilka som budat på mina annonser. Men min förväntansfulla känsla byts snabbt ut mot en helt annan.

Känslan när man lägger upp massa annonser på tradera och ingen budar på dem.

Nej, nu kanske jag måste betala istället för att tjäna pengar som jag trodde. 3 kronor per annons.

Om du är intresserad av vad jag säljer kan du klicka:  här, här, här, här, här, här, här, här, här, här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0