Här

Jonnie Hästbloggar

Jag menar gästbloggar!

Tjena Emelies läsare!
Jag passar på att göra en bloggrape nu när jag har chansen.
Jonnie heter jag, 21 år gammal. Född o uppvuxen.

Jag har alltså ett riktigt fräscht rockband som i folkmun kallas Midlight. Här kan ni besöka oss:
www.midlightmusic.com
Jag har också en blogg som jag vill att ni kikar in på: www.jonnieutanh.blogspot.com
Förövrigt så ligger Emelie här bredvid mig och spelar Yatzy, ovetandes om att jag använder hennes blogg som reklamplats för mig och mina intressen. Men det går nog bra!
En trevlig sak som hänt idag är att Emelie blev nöjd med mitt filmval. Vi såg Hamilton - enligt mig den bästa svenska actionfilmen någonsin. För en gångs skull var både jag och frugan lyriska när vi gick ut från biosalongen.

En mindre trevlig sak som hänt idag är att Emelie fått för sig att kalla mig smeknamn som för tankarna till djurens värld. Dagens exempel: "Griseknoen"

Annars är allt frid och fröjd. Tack för att du läste!

// J.L

Kommentarer
Postat av: maria

hahaa

2012-01-20 @ 22:19:05
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0