Här

Den fula tårtan?

Nu är snart helgen slut. I fredags var det förfest hemma hos mig och sen utgång tillsammans med Julia och Alex. Igår mådde jag inte bra alls (feber och förkyld) så låg i sängen hela dagen (ensam) och plöjde igenom senaste säsongen av "Ensam mamma söker". Idag har jag och också legat i sängen hela dagen. Fast inte ensam, Jonnie har också mått dåligt.

För övrigt blev jag nyligen extremt förolämpad. Det här är en av tårtorna jag bakade på Jonnies födelsedag. Jonnie berättade nyss att han tycker att det är bland de fulaste tårtorna han någonsin sett :( Är den verkligen så ful?



Själv fick jag en sån här fin tårta av Jonnie och Maria & Magnus när jag fyllde år senast.


Så nästa gång Jonnie fyller år (om ca 2 månader) är därför målet att baka denna tårta. Då kan han ju inte bli missnöjd i alla fall? Annars är han efterbliven. Jag måste nog bara träna lite på mina bakkunskaper först.




Kommentarer
Postat av: Maja D

Jag fick smaka den där tårtan! Den var god 9/10 och ganska fin 7/10. Géléråttor! PÅ tårtan= äckligt!

2012-01-25 @ 10:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0