Här

För ett år sedan

För ett år sedan fanns det snö. Snö i mängder. Vi bodde i Sävedalen i en skruttig källarlägenhet där hyllorna ramlade ner från väggarna och köket inte var färdigbyggt. Jag hade nyligen börjat på mitt nuvarande jobb och Jonnie hade precis sagt upp sig från sitt. Vi hade hund. Jonnie tränade på sina kokkonster och drack coca cola i mängder. Jag var den som diskade för det mesta samtidigt som jag försökte komma på vad jag ville "bli när jag blev stor". Jag funderar fortfarande.


Kommentarer
Postat av: jenny

åh, vad fina bilder!



sv: tack för kommentareeeeeeen, emelie :D då vet jag vad du gillar! videoinlägg får vi se, hahaha, pinsamt :D

2012-01-12 @ 10:44:43
URL: http://pussjenny.blogg.se/
Postat av: Maja D

jättevackra bilder! Du är duktig! kram <3<3<3

2012-01-14 @ 02:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0