Här

Det här är en rubrik

Igår tänkte jag blogga, i förrgår tänkte jag blogga. Men mina ögon har varit för röda (av trötthet) och min hjärna och kropp har inte riktigt hängt med. Kommer knappt ihåg vad som hänt de senaste dagarna, eller jo. Igår var jag hemma hos Emelie och fick huvudrätt a.k.a pasta med svampsås och efterrätt a.k.a kladdkaka med vaniljglass serverat.

 

Ikväll: blir det bio med Maria.

Imorgon: bio med Jonnie och Pontus

På fredag: förfest hemma hos mig och sen utgång med Julia, Alex, Emelie (förhoppningsvis) och kanske någon mer.

 

Sen hoppas jag på att få ett positivt besked denna veckan också. Helst idag eller imorgon. Så håll tummarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0